Svaka autohtona kuhinja i kultura stola stjecala je svoje posebnosti koje bi bile upotpunjivane migracijama i razmjenama. Pojavom pismonoša, glasnika i poštara pojavljuju se i prva poštanska konačišta koja u nekim dijelovima Europe još i danas ponosno ističu svoj naziv: „Hotel Post,“ „Old Post“ i slične.

Putnici su oduvijek znali odabrati dobar zalogaj, pa i dobru kapljicu, o čemu svjedoče i mnogi putopisi. Poštari, glasnici i pismonoše vjekovima su prenosili namirnice, recepte i običaje, te su na taj način postali važna spojnica kulture i običaja. I danas se može osjetiti svijest i želja Pošte da poveže izvorne proizvode hrvatskoga sela sa svim obiteljskim stolovima. „Žuti Klik“ je svoju ponudu upotpunio proizvodima hrvatskoga sela i brojni OPG-ovi dobili su prigodu predstaviti se i postati dostupni našim građanima. Samo jednim klikom miša moći ćete dobiti potpun ugođaj hrvatske gastronomske baštine na svome stolu.

Dostupnost i izvrsnost kao glavna gesla kojima se vodi Hrvatska pošta nisu samo floskule – ovime se doista birani proizvod dovodi na sva željena mjesta. Aktivno promicanje naših OPG-ova postaje stvarnost i putem „Žutog klika“ sav trud naših poljoprivrednika, poput priče Grimmovih „Stoliću, prostri se!“, postat će realnost u vašemu domu. Hrvatska pošta vodi se načelima društvene odgovornosti i s obzirom na svojih 1016 poštanskih ureda diljem zemlje može spojiti i najudaljenije zakutke Lijepe Naše. Spajanje polja i stola omogućit će svakom OPG-ovcu da se bolje posveti svome poslu, a našim će građanima pomoći u održavanju naše tradicionalno kvalitetne kulture stola.

Proizvodi poput meda i džemova, čajeva, zimnice i maslinovog ulja uljepšat će nam stol, dok će prirodna kozmetika hrvatskog seljaka uljepšati mnoge obraze.